5 lipca 2012

Po zlotowo i inspiracyjnie...

I po zlocie. Bawiłam się świetnie, nie przypuszczając że będzie tak gorąca atmosfera w rzeczywistości i przenośni. Oczywiście aparatu nie wzięłam, stąd to zdjęcie podkradłam Czekoczynie.  Naszego CraftHous'owego zespołu. ;)


A teraz troszkę zaległości scrapowych. Ostatnimi czasy powstały wesołe karteczki z pozdrowieniami wakacyjnymi.
Ta inspiruje na blogu CraftFun'owym oraz zgłosiłam ją na konkurs ogłoszony przez Świat Pasji na forum Scrappassion. Zachęcam do zajrzenia na wątek, gdzie dziewczęta stworzyły mnóstwo prac wyjątkowo wakacyjnych i słonecznych.


W takim samym klimacie powstała następna kartelucha tym razem to inspiracja CraftHouse. Z wesołymi morskimi zwierzakami.


Dalej w klimacie słonecznym. Tym razem wesołe kolorowe kwiaty i motylki królowały na inspiracji Craft4You.

3 komentarze :

:)) ogromnie mi się podobają te Twoje wielowarstwowe kartki i wciąż sobie obiecuję, że gdy tylko czas pozwoli też sobie taką zmontuję - tylko wciąż czasu i pomysł brak. Karteczki są SUPER ! :-))

te wakacyjne kartki są piękne! postawiłabym sobie taką na półce i oglądała i oglądała... tyle detali i szczegółów; boskie

Bardzo się cieszę, że udało nam się poznać!
Kartki są rewelacyjne! Dopracowane w każdym calu, te kropelki wody są boskie :D